JellyPages.com

YOU & ME..

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 26 March 2013

Kronologi Kelahiran Adam Irfan - Part 2

sambungan dari part 1

bila dr anuar dh decide nk czer, minta dia tunggu en.hubby sampai..tp dr anuar xmau tunggu dah..sbb dia kata jantung baby tgh ok..klu tunggu, takut jantung baby lemah..so xde pilihan,  xble nk tunggu en.hubby..msg en.hubby bgtau nk czer n say sorry xsmpat tunggu dia sampai..then call bgtau mak n ayah..diaorg dh blik rumah..bru je smpai..kna ptah blik ke INS....masa nie perasaan bercampur baur..takut dan sedih..sedih sebab en.hubby xde skali..mmg termengangis..huhu..msg adik, yati n bff, tiah bgtau kna czer..diaorg reply..bg support..rsa ok skit..pastue mak ayah smpai..nurse bg borang nk kna tandatangan untuk czer..salam ayah..salam n peluk mak..masa peluk mak mmg xble tahan dh..im crying..mak pun sama..mak keluar dr LR..aku dh tenang ckit..tunggu diaorg tolak masuk OT..

9.00pg..

Masuk OT..nurse prepare untuk czer..dr bius mai untuk bius..serius yang nie mmg ngeri..sbb aku dgr mcm2 pengalaman org ambil epi, bius untuk czer..tp alhamdulillah..dr ridhwan jaya mmg the best..aku tak rasa pun dia cucuk..tau2 kaki rasa berat dan xble angkat..pastue dia sembang2..aku tanya dia..dh nk mula ke..sebab rasa ada orang duk wat sumthing kat perut..skali dr ridhwan jaya nie panggil dr anuar..la dr anuar dh ada dh..bila masa dia masuk aku xsdar pun..sepanjang proses tue..mulut aku xabis-abis baca 

La ilaha illa anta, Subhanaka, inni kuntu minaz zhalimin" ~ "Tiada Tuhan melainkan Engkau (ya Allah)! Maha Suci Engkau, Sesungguhnya aku adalah dari orang-orang yang menganiaya diri sendiri."

dan ayat kursi..

then sayup-sayup aku dengar dr anuar azan dan sayup-sayup tangisan baby..alhamdulillah..at that moment i knew baby dh safely keluar dari perut..mmg sgt precious..Ya Allah..xtergambar dengan kata-kata..bila dr anuar pas baby untuk dibersihkan..dia menangis sangat kuat..aku menangis sama..then nurse bawa tunjuk baby kat aku..tunjuk jantina..dan bawa baby keluar untuk diazankan oleh tok wan dia..kul9.50 pagi..sumenya selesai..aku ditolak keluar dari OT..

No comments:

Post a Comment