JellyPages.com

YOU & ME..

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday 22 May 2013

Kelebihan Ayat Seribu Dinar..

Dulu aku hanya baca ayat seribu dinar nie kat frame yg tergantung di dinding rumah je..tue pun baca permulaan sebab tulisan khat tue bersimpul-simpul..lepas frame tue diubah ke dinding yang sebelah lagi..aku pun xpenah baca dh..sampai la awal 2012..masa nie dh hampir setahun 7 bulan aku kahwin..aku belum pregnant..ada kawan en.hubby yang dh jd kawan aku juga suh aku amalkan ayat nie..dia kata dia amalkan ayat nie..mohon daripada Allah s.w.t dipertemukan dengan jodoh yang baik dan dapat keje..Alhamdulillah murah rezeki katanya..

Aku mula mengamalkan ayat seribu dinar nie awal tahun 2012..aku jadikan doa setiap kali lepas solat..aku menghayati dan meyakini setiap baris ayat..aku percaya dengan izin Allah..Alhamdulillah..tak sampai sebulan, aku disahkan pregnant..dah sampai rezeki aku dan en. hubby..Allah telah mendengar doa kami..aku percaya Allah telah merancang yang terbaik utk kami..mungkin kalau dikurniakan anak awal, kami belum bersedia..sesungguhnya perancangan Allah adalah yang terbaik..


Andai Allah segera memakbulkan doamu, maka Allah menyayangimu.
Andai Allah lambat memakbulkan doamu, maka Allah ingin mengujimu.
Andai Allah tidak memakbulkan doamu, maka Allah merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.

Sentiasalah bersangka baik kepada Allah dalam apa jua keadaan jua kerana kasih sayangNya mendahului kemurkaanNya.. 




kat sini aku nk kongsi antara hikmah mengamalkan ayat seribu dinar :


Hikmah Ayat 1000 Dinar.

Sesiapa mengamalkan ayat ini Insya’Allah akan:‎


‎1. Memperoleh kemurahan rezeki yang tidak disangka-sangka.‎
‎2. Mendapat jalan keluar dari segala masalah dan kesulitan.‎
‎3. Mendapat perlindungan dari segala musibah dan bala bencana seperti     peperangan,kezaliman dan bencana alam.

‎4. Jika berperang Insya’Allah tidak akan cedera atau binasa kecuali telah sampai ajal.‎
‎5. Allah akan menunaikan segala hajat dan memberi kemudahan dalam setiap urusan.

1 comment:

  1. Syadz...

    gimme ur emel or hp, nnt kite bgtau...
    adek saya pun kat monash...
    adek syadz monash mana?

    ReplyDelete