JellyPages.com

YOU & ME..

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday 23 December 2009

1st post utk blog baru..

im moving..hehe..ku dh berpindah dr blog frenster ke sini..actually tis is our blog..tp rsnya aku sorg je yg akan update blog nie..en.tunang rajin bc je kot..nk update rasa dia xcukup rajin..huhu..dh lama aku create blog nie..cuma mood nk mengarang je xde..nk tulis blog nie kna ada mood..pd aku la..org lain xsure lak kna amik mood dlu ke x..lgpun aku mmg dh berniat nk publish 1st post stlah menjadi tunangan org..ya..alhamdulillah..aku tlah selamat menjadi tunangan Mohd Shamsul Ibrahim pd 28 November 2009..stlh genap setahun kami couple..dia bukan insan sempurna tp dia insan terbaik penah aku jumpa..bersama dia, aku sgt2 bahagia..semoga kebahagiaan nie berkekalan selamanya..insyaAllah mulai arinie n ari2 seterusnya aku akan update suka duka kami dlm blog nie..tp bila aku ada mood nk menulis la..hehe..

No comments:

Post a Comment